Loading...

اخبار

به وسیله Lumenati CS1 آیفون خود را به یک دوربین Super 8 تبدیل کنید

نوشته شده در : 2015/07/14 - 10:12
دوربین های فیلمیرداری قدیمی قصد دارند که راه خود را به سمت ترکیب با دستگاه های دیجیتال ما باز کنند. اما هیچ یک از آنها این کار را به سرعت (Lumenati Cinematic Smartcase (CS1 انجام نمی دهند، محفظه ای برای قرار گیری یک گوشی هوشمند که یک آیفون 6 را به یک دوربین قدیمی Super 8 تبدیل می کند.

umenati-cs1 Iphone 6

CS1 دیروز دوشنبه در Kickstarter عرضه شد، با هدف کسب درآمد مالی 75 هزار دلاری.

 

این دستگاه برای کمک به فیلمسازان جوان طراحی شده تا ویدئوهای بهتری را با استفاده از آیفون 6 خود تهیه کنند - به لطف دسته آن، منظره یاب زمان- واقعی (real-time) و پشتیبانی از لنزهای متفاوت

 

در اصل، این دستگاه بازگشتی به دوربین های فیلمبرداری 8 میلی متری می باشد.

 

برای شروع ضبط، فقط کافی است آیفون 6 خود را داخل CS1 قرار دهید، برای شروع کار کلید آن را فشار داده و نگه دارید؛ یا دست خود را رها کنید تا ضبط متوقف شود. کلیدهایی واقعی شبیه همان دوربین های قدیمی! طراحی خوب آن موجب می شود تا به خوبی تثبیت حرکتی را در فیلم حفظ کنید. CS1 همچنین امکان پیوست و افزودن انواع لوازم جانبی همچون میکروفون ها، چراغ ها و دسته ها را دارا می باشد.


شاید CS1 بیشتر شبیه به یک اسباب بازی به نظر برسد، نسبت به وسیله ای که بخواهید با آن ویدئوهایی جدی را فیلمبرداری کنید. اما این یک واقعیت مهم است؛ سازندگان لوازم جانبی وسایلی را در اختیار شما قرار می دهند تا ویدئوهایی با کیفیت بالاتری را فیلمبرداری کنید.


در زمان نوشتن این خبر، کمپین Kickstarter یک روز است راه اندازی شده و بیش از 21,500 دلار جمع آوری شده است. با کمتر از 150 دلار، شما بسته ای با محتویات یک CS1 مشکی، یک لنز زاویه – باز (wide-angle) 45 میلی متری و یک تمیز کننده لنز دریافت خواهید کرد – ارزشی معادل 250 دلار!

دسته : سخت افزار منبع : Mashable بازدید : 2051
برچسب ها : آیفون

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!